2011. október 31., hétfő

Fisher Price Kick and Play pihenőszék - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Üdvözöllek az aukción!  
Eladó egy Fisher Price pihenőszék  
Újszülött körtól 9 kg-ig használható
Rezgő funkció, ami megnyugtatja a babát
Zenélő, világító, levehető játékív: 1. funkció: folyamatosan zenél és villog                                     
                                                      2. funkció: csak akkor zenél és villog, ha a baba megnyomja a tappancsokat a lábával        
   
                                                      3. funkció: kikapcsolás
   
Kettő pici esztétikai hibja van: 1. a műanyag már kicsit besárgult
                                         2. a huzaton hátul mundkét oldalon van egy kb. 1 cm-es szakadás (7-es kép,  becsípődött a vas közé ahol lehajlik a szék és nem vettem észre) egyáltalán nem feltűnő (8-as kép) és mivel hátul van nem is látszik.
A huzata nagyon szép állapotban van nem fakó, nem szakadt (a hátsó részen kívűl), nem foltos, nagyon vigyáztunk rá (én általában egy textilpelust tettem a babócám alá). A játékív 3 db ceruzaelemmel működik, a rezgő része pedig 1 db góliát elemmel (azt is adom hozzá, nemrég lett cserélve). Én nagyon szerettem, nagyon hasznos ha a baba unja már a fekvést, bárhova viheted a lakásban, nem bántam meg hogy megvettem! Szerintem te sem fogod! : )
 
                                                  
A posta csak sacc! Két pici mellett nem volt időm mindent megmérni, de ha érdekel lemérek szívesen bármit!!!
Kérdezz bátran!  
Sok babaruhát fogok feltölteni mostanában! Ha van időd KATT IDE és nézd meg a többi aukciómat is hátha megtetszik valami : ) Köszönöm!


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-10 01:06
. Fisher Price Kick and Play pihenőszék - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése